مزایای ریمپ جک جی 3
نوشته شده توسط : nima

xآیا برایتان سوال پیش آمده که ریمپ چیست و چه کاربردی دارد؟ در مقالات قبل از ریمپ خودرو گفته ایم. در این مقاله از مزایا ریمپ جک J3 و کاهش دمای موتور این خودرو و ریمپ خودرو های چینی خواهیم گفت و این خودرو را مورد بررسی قرار میدهیم. برای انجام کار ریمپ خودرو خود به هر جایی اطمینان نکرده قبل از آن با تیم تیونینگ دکترریمپ مشورت کرده و خودرو خود را به ما بسپارید.

ریمپ خودرو جک j3 و کاهش دمای موتور

موتورها با دمای مناسب کارکرد موثری دارند. هرچه موتور بیشتر کار کند، حرارت و گرمای بیشتری تولید می کند. اگر حرارت بیش از حد شود، که معمولا در این حالت حرارت بالاتر از 115 درجه سانتیگراد می باشد. به موتور آسیب وارد می شود و قادر به کار کردن نیست. در کنار موتور اصولا سامانه های خنک کننده ایی وجود دارند، که مانع از ایجاد حرارت بالا موتور می شوند، که اگر تنظیم بوده و درست کار کنند مشکل افزایش دمای موتور پیش نمی آید. با ریمپ جک j3 و تنظیم سامانه های خنک کننده و بازنویسی برنامه های ایسیو بر اساس آب و هوایی که خودرو در آنجا مورد استفاده قرار می گیرد. موتور افزایش دما نخواهد داشت.

ریمپ جک j3 و ریمپ برای خودروهای چینی

جک j3 مشکلاتش با خودرو های چینی بسیار مشابه است. ممکن است از خودتان بپرسید کلا ریمپ برای خودرو های چینی به چه صورت است؟ متاسفانه خودرو های چینی دارای یک سری محدودیت های سرعت و مشکلاتی مثل مصرف سوخت بالا و توان موتور نامتناسب با وزن خودرو هستند که به وسیله بازنویسی و ریمپ جک j3 و ریمپ برای خودروهای چینی به راحتی قابل حل و بهبود هستند. و ریمپ جک j3 و سایر خودروهای چینی به صورت نرم افزاری انجام می گیرد.

ریمپ جک j3 خودرو را قدرتمند می کند

مزایای ریمپ ماشین

لازم است ذکر شود ریمپ جک j3 یک امر کاملا تخصصی است که حتما باید توسط تکنسین های متخصص و نرم افزارهای استاندارد انجام شود، تا موجب افزایش عملکرد خودرو گردد. ریمپ جک j3 با رعایت نکاتی که ذکر شد دارای مزایای زیادی است که به نمونه هایی از آن اشاره می کنیم.

افزایش شتاب و سرعت اولیه خودرو

کاهش دمای موتور و تنظیم سامانه خنک کننده موتور

رفع کپ خودرو در زمان حرکت اولیه

بهینه سازی مصرف سوخت از طریق متناسب کردن سیستم سوخت با سوخت توزیع شده در جایگاههای داخلی کشور

افزایش شتاب در هنگام حرکت و…..





:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: